Sonntag, 18. Oktober 2009

Meine Cousins und Cousinen - My Cousins


Gestern hatten wir ein Cousin- und Cousinentreffen in einer schoenen Kneipe hier in Sternberk. Eigentlich haetten wir 8 sein muessen, aber mein Bruder ist nicht hier und eine meiner Cousinen musste leider absagen, weil ihre Tochter krank ist.

---
We had a cousin meeting in a lovely pub here in Sternberk last night. There were supposed to be 8 of us but unfortunately my brother is not here and one of my cousins had to stay at home with her sick daughter.
.


meine Cousine G. und mein Cousin O. - Kinder des juengsten Bruders meiner Mutter

my cousin G. and O. - children of my mum's youngest brother



.

meine Cousine K. und mein Cousin R. - Kinder des aeltesten Bruders meiner Mutter

my cousins K. and R. - children of my mum's eldest brother

.


meine Cousine D. und meine Tochter - D. ist die Tochter des dritten Bruders meiner Mutter

my cousin D. and my daughter - D. is the daughter of my mum's third brother

P.S. Kaninskychen und DH, vielen Dank fuer das BVB-Ergebnis 2:0 gegen Bochum.

P.S. Kaninsky-darling and DH, thanks for the BVB results 2:0 vs. Bochum.

1 Kommentar:

  1. Could be the hairdo but the family resemblance holds firm for me- you and O, and your daughter and D. Handsome assembly I may add.

    AntwortenLöschen